نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ... جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و نهم (۸ خرداد ۱۴۰۳) | صدر در تسخیر پرسپولیس ویدیو خلاصه بازی استقلال و گل گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| یک گام تا قهرمانی قرمزها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال (۸ خرداد ۱۴۰۳) | تکلیف قهرمان لیگ به هفته پایانی کشید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نساجی و هوادار (۸ خرداد ۱۴۰۳) | برد پرگل برای بقا در لیگ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و آلومینیوم اراک در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به شمس آذر توسط اورونوف (۸ خرداد ۱۴۰۳) چرا بازی‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌ونهم با تاخیر آغاز شد؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) ژاوی دستمزدش را بخشید پخش زنده بازی شمس آذر و پرسپولیس در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و گل گهر در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین در انتظار معجزه برای علی اسعدی خروج فرجی از ترکیب اصلی بازی با شمس آذر آنچلوتی: بعد از رئال بازنشسته می‌شوم شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت سالار آقاپور بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد استقلال ملزم به تشکیل تیم بانوان هشتمی کشتی خراسان‌رضوی در بین ۳۵ استان کشور!
سرخط خبرها

از این شهداب باید ترسید! | پیکان سنگ محک مناسبی در راه پلی آف

  • کد خبر: ۹۹۱۹۸
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
از این شهداب باید ترسید! | پیکان سنگ محک مناسبی در راه پلی آف
شاگردان علیرضا طلوع‌کیان با تحمیل شکست سه بر دو بر تیم پیکان، رتبه سومی خود را در جدول قطعی کردند و حریف مس رفسنجان در مرحله پلی‌آف شدند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مقاومت شهداب یزد با پیروزی دو امتیازی مقابل پیکان و در یک رالی سنگین، فاتح حساس‌ترین دیدار صدرجدولی‌ها در آخرین هفته مرحله گروهی لیگ برتر والیبال شد.
یزدی‌ها در این بازی در ست‌های اول، سوم و پنجم به امتیازات ۳۰ بر ۲۸، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۲ رسیدند تا پیکان نیز با برتری ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۰ در ست‌های دوم و چهارم، صاحب یک امتیاز از این رقابت شود و به رتبه چهارمی بسنده کند. شاگردان پیمان اکبری با این شکست، در مرحله پلی‌آف با شهرداری ارومیه دیدار خواهند کرد.
تیم باتجربه پیکان برابر آماده‌ترین تیم نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال، نتوانست دوام بیآورد و با وجود همه عطش و نیازی که برای بردن داشت در یک بازی نزدیک و جذاب باخت! مثل سپاهان و هراز و سایر مدعیان قهرمانی که در دور برگشت لیگ حریف این تیم یزدی نشده بودند.
آنچه موجب قدرتمندی شهدابی‌ها در نیم فصل دوم شد، بازی هدفمند و با برنامه، خودباوری و داشتن مهره‌های توانمند برای برنامه‌های مختلف و تغییرات تاکتیکی است. طلوع کیان جوان هم خوب راه استفاده از این پتانسیل را می‌دانست.
با ورود لیگ برتر والیبال به مرحله سرنوشت ساز پلی آف از سه شنبه آینده، به اعتقاد خیلی از کارشناسان باید از این تیم شهداب و رویارویی با آن ترسید و هراس داشت! مگر آنکه استرس بالای برد و باخت در این مراحل سرنوشت ساز و تعیین کننده، همانند فصل قبل کار دست آنان دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->